Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/shabaken/domains/shabakenews.com/public_html/libraries/Helper.php on line 366
علی شادمان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد مازندران شد - شبکه نیوز
سه شنبه، 26 تیر 97 ساعت 10:25 ق.ظ / Tue, 2018 July 17

- مازندران - علی شادمان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد مازندران شد

استان‌ها
تبلیغات
با حکم وزیر ارشاد دکتر جنتی ؛ + عکس

علی شادمان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد مازندران شد

تاریخ 18 مرداد 1393 ساعت 17:51:06
کد خبر: 046664
« شبکه نیوز »  علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکروز پس از مراسم روز خبرنگار طی حکمی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را منصوب کرد.
علی شادمان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد مازندران شد

 

 

عباس علی ابراهیمی بعد از روز خبرنگار با سمت مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خداحافظی کرد.



علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکروز پس از مراسم روز خبرنگار طی حکمی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی

استان مازندران را منصوب کرد.


بنا به گزارش های رسیده از خبرنگار « شبکه نیوز » پس از رایزنی های فراوان از سوی سیاسیون و چهره های ممتاز فرهنگی دولت

تدبیر و امید در استان مازندران، عنان دستگاه فرهنگ و ارشاد استان مازندران، یک روز پس از برگزاری روز خبرنگار از حجت الاسلام

عباس علی ابراهیمی به فرد دیگری  در استانداری  مازندران رسید.


علی جنتی در هیجدهم مرداد در حکمی علی شادمان را به سمت مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب و  از

خدمات حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی تقدیر کرد.


به گزارش خبرنگار « شبکه نیوز » با انتصاب علی شادمان در تصدی اداره کل فرهنگ و ارشاد  استان مازندران، تغییرات جدی در حوزه

معاونت های این اداره کل، صورت گیرد.

شادمان که از نیروهای معتدل اصلاح طلبی در مازندران بوده، در دولت تدبیر و امید مدیرکل اجتماعی و شوراهای استانداری مازندران

شده است.


لازم بذکر است؛ قرار است مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اواخر هفته جاری با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری برگزار شود.

 

 

انتهای خبر#

Bookmark and Share
آرمان
18 مرداد 1393 ساعت 18:04:56
- 0
ارسال پاسخ
تمام ماجرا از نمایشی بود که روز جشن خبرنگار اجرا شد. توی این نمایش به استاندار تیکه های سنگینی انداخته شد.
روحی
18 مرداد 1393 ساعت 18:09:25
- 0
ارسال پاسخ
حالا چرا دقیقا یه روز بعد از روز خبرنگار این حکم اومد؟ قضیه بوداره. یک سال تمام داد و بیداد کردیم که این ابراهیمی رو بردارین. اما آقای استاندار تو خواب بود. اما دقیقا یه روز بعد از روز خبرنگار این کار انجام شد. هر چی هست زیر انتظامی معاون وزیره که روز خبرنگار اومده بود.
بسیجی
18 مرداد 1393 ساعت 18:12:57
- 1
ارسال پاسخ
آقای استاندار آخر تاب نیاورد که یک نیروی ارزشی مدیرکل ارشاد مازندران باشد. حتما دلش می خواست یک اصلاح طلب بیاید مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران شود و باز هم همان مشکلات فرهنگی که در دولت اصلاحات اتفاق می افتاد شروع شود. تاسف

پاسخ‌ها

ر.33
18 مرداد 1393 ساعت 23:44:13
- 1
ارسال پاسخ
اشتباه نکنید زمانی که دکتر شادمان در جبهه حق مقابل بی ارزش ها می جنگید شما ها کجا ___ لطفا" صادقانه قضاوت کنید و صادق باشید

پاسخ‌ها

57
18 مرداد 1393 ساعت 23:50:54
- 0
ارسال پاسخ
خیلی از نیروهای اصلاح طلبی که الان وجود دارند سابقه جنگ و جبهه و ایثارگری دارند. اما الان از خط ولایت خارج شدند. مثل فتنه گران 88 که سابقه خوبی دارند اما در سال 88 توی امتحان رد شدند. ملاک، حال افراد است
ناشناس
18 مرداد 1393 ساعت 23:47:15
- 0
ارسال پاسخ
مدیرکل ارشاد باید عوض می شد. جو فرهنگ و هنر مازندران رو توی این چند سال به شدت امنیتی کرده بود. باید کسی بیاد که فضا رو تلطیف کنه تا هنرمندان به هنر برگردن
همکار ارشادی
18 مرداد 1393 ساعت 23:47:25
- 0
ارسال پاسخ
احسن به شما حق گفتیییییی بابا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا بی طرف
19 مرداد 1393 ساعت 00:18:30
- 0
ارسال پاسخ
این نیروهای اصلاح طلبیی که از آن سخن می گوید اصلاح طلبی هستند که به ولایت وفقیه عشق می روزند و تمام قد و تا جان در بدن دارند حتی برخی از بیرخی اصولگرایان هم بیشتر به امام شان خامنه ای عشق دارند لذا از شما انتظار بی طرفی داریم نه که دفاع یک طرفه کنید
ای ول
19 مرداد 1393 ساعت 08:50:28
- 0
ارسال پاسخ
دوستان! دوستان ! همگی کمی آروم تر. اصلا مدیرکل ارشاد عوض نشده که شما اینقدر حرص می خورین حاج آقا ابراهیمی سر جاشه و هیچ خبری از ابلاغ جدید برای مدیرکلی ارشاد نیست. اصلا خودتون رو نگران نکنین. خبر تکذیب شد
عمو احمد
19 مرداد 1393 ساعت 09:38:07
- 0
ارسال پاسخ
شما که دیروز نوشتین تغییر مدیر کل شایعه هست علی ایحال تبریک به اقای شادمان و ارزوی موفقیت برای شیخ عباسعلی
س
20 مرداد 1393 ساعت 07:39:16
- 0
ارسال پاسخ
فقط خدا میشناسه این علی شادمان رو نمک میخوره نمکدون میشکونه تمام دورنگی هات پای وجدانت اون دنیای علی شادمان باید جواب سختی پس بدن هرکسی شادمان رو بشناسه عرض بنده رو تصدیق خواهد کرد ایشون اصلا معتدل اصلاح طلب نبود در دولت احمدی نژاد به رنگ انها در امد و امروز به رنگ اینها
نظر شما
پاسخ به:

Your Name Description

Your Email Description

Your Website Description

Your Comment Description

 

Parent Comment Description

وارد نمودن نامو ایمیل اختیاری می‌باشد.